Saturday, October 23, 2010

GREEK!


Γεια σας παιδιά!


Ελπίζω τις ημέρες σας έχει πάει καλά! Πίστευα ότι σήμερα θα ήθελα να υπηρετούν στα ελληνικά από το μάθηση είναι σαν νέα τρέλα μου! Έχω αποφασίσει να ξεκινήσει την εκμάθηση, επειδή ο αδελφός μου και η οικογένειά του ζει στην Κρήτη. Η ανηψιά Το μωρό μου-και δεν είναι τόσο το μωρό πια δεδομένου ότι είναι σχεδόν τρεις μπορεί να μιλήσει ελληνικά (αν και όχι πάρα πολύ) οπότε είμαι ενθουσιασμένος για να είναι σε θέση να της μιλήσω όταν θα πάρει τελικά γύρω από την επίσκεψη!


Σε άλλες ειδήσεις, έχω βρει μια νέα θέση εργασίας που εγώ είμαι πρόκειται να υποβάλουν αίτηση για. Του κατ 'ουσίαν το ίδιο πεδίο με το τι είμαι εργασίας στο τώρα που είναι συγκέντρωση χρημάτων για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Αλλά πιο διαφοροποιημένη δεδομένου ότι καλύπτει τον συντονισμό και την εκδήλωση παρόμοιων πράγματα που θα μου επιτρέψετε να σταματήσει επιτέλους το πτυχίο μου για την καλή χρήση! Είμαι συνάντηση με το φίλο μου αύριο Toni να πάει πάνω μου βιογραφικό και τη συνοδευτική επιστολή, που είναι το πιο καταπληκτικό άτομο και γράφοντας αυτά τα πράγματα. Θα μπορούσε λίγο πολύ να πάρει οποιαδήποτε θέση εργασίας που ζητείται, έχει αυτό το μεγάλο ταλέντο του να πάρει ακριβώς αυτό που ο εργοδότης θέλει να ακούσει - το οποίο είναι καλό γιατί είμαι σκατά σε αυτό!







Hi guys!


I hope your days has been going well! I thought that today I would post in Greek since learning it is like my new craze! I've decided to start learning because my brother and his family live in Crete. My baby niece- well not so baby anymore since she is almost three  can talk Greek (although not too much) so I am excited about being able to talk to her when I eventually get around to visiting!


In other news- I have found a new job that I am going to apply for. Its in essentially the same field as what I am working in now which is fundraising for charities. But more diverse in that it covers event coordination and things similar which would allow me to finally put my degree to good use! I'm meeting with my friend Toni tomorrow to go over my resume and cover letter- she is the most amazing person and writing those things. She could pretty much get any job she applied for- she has this great talent of picking exactly what the employer wants to hear - which is good because I am shit at it!

No comments:

Post a Comment